Aloy
Inspiráció
Ahogyan a konceptuális ruhaterveim többségébe, ebbe is szerettem volna belesűríteni a videojáték teljes történetét, látványvilágát és legfontosabb motívumait.
Az alapöltözet
Szinte teljes mértékben megtartottam Aloy originál ruháját, csak némileg saját ízlésemre alakítottam.
A koncepció
Mindenképpen meg akartam tartani az "indián lány" / vadon szülötte stílust - kissé nőiesítve, finomítva, dekoratívabbként. A történetben fontos szerepet tölt be organikus és mechanikus feszítő ellentéte (ember és gép háborúja), erre mindenképpen fel szeretném hívni a figyelmet a dizájnban.
A motívumok
A játék alappilérei, melyeket figyelembe vettem a tervezéskor:
- a begyűjthteő gyógynövények
- az ellenséges, állati fémmasinák és elnyerhető alkatrészeik
- a Nora törzs megkülönböztető jegyei
- a minijátékok (gyűjthető "lámaszobrocskák" és fémvirágok)
Legszembetűnőbb a hősnő egyszerű outfitjéhez hozzáadott dekoráció: kendők, gyöngysorok, tollak, virág(csokr)ok, antennák, haj- és fémfonatok, élő és nem élő forrásokból egyaránt - ezáltal lágyan megidézve az általam oly sokra tartott art nouveau stílust. Nagyobb hangsúlyt helyeztem az eredeti öltözékben kevésbé feltűnő kék színre, mely remek kontrasztban áll a monotón barnával és az égővörös hajkoronával. Megtartottam a kettéhajtott derékvédő formáját, ám textil helyett fémvirágokat idéz. Mivel a gépezetek igen komplex dizájnnal rendelkeznek, egyszerű lenyomataikat használtam az alsóruhára.