A Shadow of the Colossus ábrázolásával a kezdetektől gondban voltam, ugyanis a játék zömében gyakorlatilag "nem történik semmi": két látványos küzdelem között hosszasan, némán tévelyegve szeljük át a kies, sivár, monokróm pusztaságot; ellenben rengeteg karaktert felvonultat - ha csak a legfontosabbakat vesszük, is 18 (!). Helyszíneiben sem...
Sorozatok
Poszter-újratervezés I: BioShock Infinite
Az originál vázlat a 2018-as Inktober-maraton utolsó előtti napjára készült, kicsit kapkodva, kicsit megkésve (a megelőző 29 nap folyamatos rajzolásban megfáradva), az aznapi 'bolt' (villám) hívószóra, amely azonnal a BioShock Infinite videojátékból, a főhős Shock Jockey (villámszóró) képességét juttatta eszembe. Felvázolásakor már tudtam, hogy...
Nouveaurigins
Mindig is nagyra tartottam az art nouveau művészeti stílust, így régóta szerettem volna kipróbálni és megvalósítani egy ennek szentelt projektet. A Rayman Origins finom, színes világával tökéletes párosításnak tűnt. A sorozat megalkotását hosszas kutatómunka előzte meg, sokat tanulmányoztam Alphonse Mucha képeit és megkerestem a jellegzetes...
Light of the Colossi
A nagy lélegzetű projekt megvalósításához - mely fél éven át készült - az alábbi forrásokat használtam: