Aloy

2023.07.09

Inspiráció

Ahogyan a konceptuális ruhaterveim többségébe, ebbe is szerettem volna belesűríteni a videojáték teljes történetét, látványvilágát és legfontosabb motívumait. 

Az alapöltözet

Szinte teljes mértékben megtartottam Aloy originál ruháját, csak némileg szerettem volna saját ízlésemre átalakítani azt.

A koncepció

Mindenképpen meg akartam tartani az "indián lány" / vadon szülötte stílust - kissé nőiesítve, finomítva, dekoratívabbként. A történetben fontos szerepet tölt be organikus és mechanikus feszítő ellentéte (ember és gép háborúja), erre mindenképpen fel szeretném hívni a figyelmet a dizájnban.

A motívumok

A játék alappilérei, melyeket figyelembe vettem a tervezéskor:

  • a begyűjthteő gyógynövények
  • az ellenséges, állati fémmasinák és elnyerhető alkatrészeik
  • a Nora törzs megkülönböztető jegyei
  • a minijátékok (gyűjthető "lámaszobrocskák" és fémvirágok)


Legszembetűnőbb a hősnő egyszerű outfitjéhez hozzáadott dekoráció: kendők, gyöngysorok, tollak, virág(csokr)ok, antennák, haj- és fémfonatok, élő és nem élő forrásokból egyaránt - ezáltal lágyan megidézve az általam oly sokra tartott art nouveau stílust. Nagyobb hangsúlyt helyeztem az eredeti öltözékben sokkal kevésbé feltűnő kék színre, mely remek kontrasztban áll a monotón barnával és az égővörös hajkoronával. Megtartottam a kettéhajtott derékvédő formáját, ám textil helyett a fémvirágokat idézi. Mivel a gépezetek igen komplex dizájnnal rendelkeznek, egyszerű lenyomataikat használtam mintázatnak az alsóruhára. 

Az elkészült rajz

© 2024 MissRayman Art | Minden jog fenntartva.
Az oldalt a Webnode működteti Sütik
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el