Poszter-újratervezés II: Shadow of the Colossus

2024.05.03

Az eredeti kép

A Shadow of the Colossus ábrázolásával a kezdetektől gondban voltam, ugyanis a játék zömében gyakorlatilag "nem történik semmi": két látványos küzdelem között hosszasan, némán tévelyegve szeljük át a kies, sivár, monokróm pusztaságot; ellenben rengeteg karaktert felvonultat - ha csak a legfontosabbakat vesszük, is 18 (!). Helyszíneiben sem különösebben emlékezetes, így a szereplők felől közelítettem meg és igyekeztem személyiséget  "adni a kezükbe ", jobb híján a megvívott tusákból merítkezve. Amint elkészültem a rengeteg munkával, már nem voltam teljesen elégedett, ám láttam azokat a pontokat, amiken lehet javítani:


POZITÍVUMOK

  • kedves, "családi" jelenet
  • maximálisan kitöltött rajzlap
  • humoros, ötletes személyiségjegyek

NEGATÍVUMOK

  • nehezen megragadható, lyukakkal teli háttértörténet 
  • rengeteg szereplő
  • "csendélet" jellegű
  • bár a színek passzolnak a játék palettájához, a figurák összemosódnak, nehezen megkülönböztethetőek


Méret: A4

Technika: dió- és fenyőfa pác, szén, zselés toll

Év: 2020

Újratervezés

Három évvel később, a következő "kört" - bár, még mindig nem tudtam pontosan, merre tartok - alapos kutatómunkával kezdtem. Központi témának egy kulcsfontosságú, drámai cutscene-t választottam, mely pontosan a kaland felénél játszódik le: ebben a végig eszméletlen hősnő feléledni látszik, ám az egész csak keserédes vágyálom. A hölgy életének visszadása lovagjának első számú, lehetetlen küldetése, amiért mindent feláldoz. A mitikus karakterek népes sorát (itt egyéb szereplőket, a katonákat is, legalább árnyékként, belecsempésztem a kompozícióba) a játékbeli Forbidden Land térképéhez hűen helyeztem el a papírlapon, megmutatva egy-egy szeletet a lakhelyükből. A színekkel továbbra is gondban voltam, így úgy döntöttem, a domináns szürkét és barnát teljesen tetszőlegesen +1 színnel keverem/dobom fel, mind a 16 lény esetében. A maradék helyet a történetben kisebb jelentőséggel bíró gyümölcsökkel és felhőkkel töltöttem ki. Úgy gondolom, ezúttal sikerült megragadnom a játék esszenciáját, épp, ahogy eredetileg terveztem.


Méret: A4

Technika: diófa pác, szén, porpasztell, zselés toll, tűfilc

Év: 2023

Az elkészült rajzok


Neked melyik rajz tetszik jobban? 

© 2024 MissRayman Art | Minden jog fenntartva.
Az oldalt a Webnode működteti Sütik
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el