Skyward Sword Link

2023.05.28

Inspiráció

Ahogyan a konceptuális ruhaterveim többségébe, ebbe is szerettem volna belesűríteni a videojáték teljes történetét, látványvilágát és legfontosabb motívumait. 

Koncepció

A kaland végéhez közeledve egyre fontosabb szerepet kap a Zelda-játékokra jellemző időutazás, így múlt és jelen kapcsolatát vettem alapul (nem először), amire mindent fel tudtam építeni. A régi világ színes, nyüzsgő és pompás, a jelen sivár, egyszínű, mozdulatlan - ez köszön vissza a bogarakat idéző páncélzaton, mely utalás szülőföldünk népének rovargyűjtő szenvedélyére. 

A motívumok

A legfontosabb motívumok, amiket mindenképpen meg szerettem volna jeleníteni:

  • az időkapu és Impa, a bölcs öregasszony
  • a bossfight
  • Fi (tündér)
  • gyűjtögetős minijátékok és kihívások
  • a madarak, mint totemállatok

Mindig bal oldalon helyeztem el a fő motívumot, tükrözött oldalán pedig széttört, színtelen változatát: csillogó, szabályos - fakó, elgurult gyöngyök; domború kitin-dísz - betört üvegű lencse; ép ruhaujj - szakadt ing. Link a legyőzött boss-tól számtalan "trófeát" szerzett: fülbevalóját, a mintázatot a ruhájáról. A fakultatívan begyűjthető nyeremények másodlagos kiegészítőkként jelennek meg, a gyöngysorban és a fejdíszen. Központi helyen, a fejen és az arcon helyeztem el a fő motívumokat, melyek a végkifejlethez vezetnek: az időkapu a fejtetőn összekapcsolja a félbevágott öltözéket. Segítőink, Impa és Fi a háttérben, a jobb karon, finom díszként jelennek meg.

Az elkészült rajz

© 2024 MissRayman Art | Minden jog fenntartva.
Az oldalt a Webnode működteti Sütik
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el