Skyward Sword Link
Inspiráció
Ahogyan a konceptuális ruhaterveim többségébe, ebbe is szerettem volna belesűríteni a videojáték teljes történetét, látványvilágát és legfontosabb motívumait.
Koncepció
A kaland közepéhez közeledve kap egyre fontosabb szerepet a Zelda-játékokra jellemző időutazás, így múlt és jelen kapcsolatát vettem alapul (nem először és utoljára), amire mindezt jól fel tudtam építeni. A régi világ színes, nyüzsgő és pompás, a jelen sivár, egyszínű, mozdulatlan - ez köszön vissza a bogarakat idéző páncélzaton, mely utalás szülőföldünk népének rovargyűjtő szenvedélyére.
A motívumok
A legfontosabb motívumok, amiket mindenképpen meg szerettem volna jeleníteni:
- az időkapu és Impa, a bölcs öregasszony
- a bossfight
- Fi (tündér)
- gyűjtögetős minijátékok és kihívások
- a madarak, mint totemállatok
Mindig bal oldalon helyeztem el a fő motívumot, tükrözött oldalán pedig ennek széttört, színtelen változatát: csillogó, szabályos gyöngyök - fakó, elgurult gyöngyök; domború kitin-dísz - betört üvegű lencse; ép ruhaujj - szakadt ing. Link a legyőzött bosstól számtalan "trófeát" szerzett: fülbevalóját, a mintázatot a ruhájáról. A fakultatívan begyűjthető nyeremények másodlagos kiegészítőkknét jelennek meg: gyöngysor, fejdísz. Központi helyen, a fejen és az arcon helyeztem el a fő motívumokat, melyek a végkifejlethez vezetnek: az időkapu a fejtetőn egyúttal összekapcsolja a félbevágott öltözéket. Segítőink, Impa és Fi mellékesen, a jobb karon, finom díszként jelennek meg.