TotK Zelda

2023.07.18

Inspiráció

A ruha tervezéséhez összegyűjtöttem minden olyan elemet a videojátékból, ami Zelda hercegnő személyéhez, illetve az ő történetéhez közvetlenül kapcsolódik:


  • a Silent Princess virág
  • sárkány-emberalak és a nagy átváltozás
  • sárkánykönnyek (~ emlékek a múltból) 
  • a Zonai és a földi világ ellentéte 
  • a törött Master Sword

Az alapöltözet

A sziluettet a hercegnő Zonai-ok közt viselt, egyszerű szabású, fehér ruhája ihlette, mely könnyen díszíthető.

Koncepció

Azt szerettem volna megjeleníteni, ahogyan a történet csúcspontján Zelda teljesen átlényegül sárkánnyá; valamint a kis hercegnő folyamatos vívódását, teljesíthetetlen, ám sorsszerű feladata előtt.

A motívumok

A verzió

Az első verziót néhány óra leforgása alatt skicceltem le, nyers ötletből - szinte minden részletét elsőre. Ebbe a teljes személyiségét bele szerettem volna vinni: a ruha kettéosztottsága utal a földi (királykék, hercegnői lét) és az égi, múltbéli világ (zöld) közötti folyamatos ingadozására. A csatok a sárkány (másik énje) szemét idézik, könnyei "valós időben" hullanak a ruhájára, "együttérez" vele, magához öleli lélekállatát. Haja "őszülése" egyszerre idézi a viselt terhet és a Master Sword megviselt külsejét.


B verzió

A második verziót alaposabb tervezés előzte meg, ebben jobban kidolgoztam az ötleteimet. Itt már a két személyiség nehezebben szétválasztható: a szarv-motívum közvetlenül a ruha pántjául szolgál, maga, a ruha, illetve "törzsi" tetoválásként szétterjed Zelda karjain és lábain is. 

Az elkészült rajzok

A

B

Neked melyik verzió tetszik jobban?

© 2024 MissRayman Art | Minden jog fenntartva.
Az oldalt a Webnode működteti Sütik
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el