TotK Zelda
Inspiráció
A ruha tervezéséhez összegyűjtöttem minden olyan elemet a videojátékból, ami Zelda hercegnő személyéhez, illetve történetéhez közvetlenül kapcsolódik:
- a Silent Princess virág
- sárkány-emberalak és a nagy átváltozás
- sárkánykönnyek (~ emlékek a múltból)
- a Zonai és a földi világ
- törött Master Sword
Az alapöltözet
A sziluettet a hercegnő Zonai-ok közt viselt, egyszerű, fehér ruhája ihlette, mely könnyen díszíthető.
Koncepció
Azt szerettem volna megjeleníteni, ahogyan a történet csúcspontján Zelda teljesen átlényegül sárkánnyá; valamint a kis hercegnő folyamatos vívódását, teljesíthetetlen, ám sorsszerű feladata előtt.
A motívumok
A verzió
Az első verziót néhány óra leforgása alatt skicceltem le, nyers ötletből - szinte minden részletét elsőre, minimális módsítással. Ebbe a teljes személyiségét bele szerettem volna vinni: a ruha kettéosztottsága utal a földi (jelen, királykék, hercegnői lét) és az égi, múltbéli világ (zöld) közötti folyamatos ingadozására. A csatok a sárkány (másik énje) szemét idézik, könnyei "valós időben" hullanak a ruhájára, "együttérez" vele, magához öleli lélekállatát. Haja "őszülése" egyszerre idézi a viselt terhet és a Master Sword megviselt külsejét.
B verzió
A második verziót alaposabb tervezés előzte meg, ebben jobban kidolgoztam az alapötleteimet. Itt a két személyiség szinte összeforrt: a szarv-motívum közvetlenül a ruha pántjául szolgál, maga, a ruha, illetve "törzsi" tetoválásként folytatódik Zelda bőrén, a végtagjain.