Blog

A Portalnak dedikált, eredeti poszter hasonló problémákat vetett fel a Shadow of the Colossushoz: olyan kérdőjelekkel teli háttértörténet ötvözi, mind az első, mind a második epizódot, melyet a játékos csak különleges odafigyeléssel és többedszeri végigjátszással fogadhat be, ha szerencsés - így a sztori fő lépcsőfokai helyett, leginkább a második...

A Mysteries of the Sith előtt tisztelgő fanart, a Shadow of the Colossushoz hasonlóan úgy került ki a kezemből, hogy nem voltam maradéktalanul elégedett. Bár a főhős társaságában töltjük a játék egynegyedét, a főhősnőjében pedig a háromnegyedét, úgy döntöttem, hogy megfelezem a papírlapot, ők lesznek a válaszvonalak és mindkettejük oldalán...

A Shadow of the Colossus ábrázolásával a kezdetektől gondban voltam, ugyanis a játék zömében gyakorlatilag "nem történik semmi": két látványos küzdelem között hosszasan, némán, tévelyegve szeljük át a kies, sivár, monokróm pusztaságot; ellenben rengeteg karaktert felvonultat - ha csak a legfontosabbakat vesszük, is 18 (!). Helyszíneiben sem...

Az originál vázlat a 2018-as Inktober-maraton utolsó előtti napjára készült, kicsit kapkodva, kicsit megkésve (a megelőző 29 nap folyamatos rajzolásban megfáradva), az aznapi 'bolt' (villám) hívószóra, amely azonnal a BioShock Infinite videojátékból, a főhős Shock Jockey (villámszóró) képességét juttatta eszembe. Felvázolásakor már tudtam, hogy...

A ruha megtervezéséhez összegyűjtöttem minden olyan elemet a videojátékból, ami közvetlenül Elizabeth személyiségéhez, képességeihez és háttértörténetéhez köthető:

TotK Zelda

2023.07.18

A ruha tervezéséhez összegyűjtöttem minden olyan elemet a videojátékból, ami Zelda hercegnő személyéhez, illetve történetéhez közvetlenül kapcsolódik:

Aloy

2023.07.09

Ahogyan a konceptuális ruhaterveim többségébe, ebbe is szerettem volna belesűríteni a videojáték teljes történetét, látványvilágát és legfontosabb motívumait.

Ahogyan a konceptuális ruhaterveim többségébe, ebbe is szerettem volna belesűríteni a videojáték teljes történetét, látványvilágát és legfontosabb motívumait.

Ahogyan a konceptuális ruhaterveim többségébe, ebbe is szerettem volna belesűríteni a videojáték teljes történetét, látványvilágát és legfontosabb motívumait.

Nouveaurigins

2023.01.28

Mindig is nagyra tartottam az art nouveau művészeti stílust, így régóta szerettem volna kipróbálni és megvalósítani egy ennek szentelt projektet. A Rayman Origins finom, színes világával tökéletes párosításnak tűnt. A sorozat megalkotását hosszas kutatómunka előzte meg, sokat tanulmányoztam Alphonse Mucha képeit és megkerestem a jellegzetes...

Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el